Hur ''Idd partystory'' blev Idd partystory!


Först var det fördring. Cosmopolitan! Jojo, fint vart det!


Sen blev vi placerade till bords och jag och Jull fick Beyonce platserna :)


Jull var glad och började sörpla vin till maten.


Förlåt för inledningen där... får skylla på cosmopolitan och peppet som fanns i blodet.

Sen skulle jull öppna en strawberry sprinkel mojs.



Ansvariga dansledare som vi är så drack vi framför barnen :o -.-




Sen bjöds det på eget gjort spel! :)


Sen blev det bara såhär!


Och dagen efter blev det såhär:



Och två dagar senare:

Befann jag mig i tyskland och fattade inte hur jag kommit dit! :S

/Idd


Idd Partysotry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0