Idd partystory

Igår var vi ute! Det var roligt. Färgglada drinkar, svettig dans och mycket skratt och stoj i ''dimman'' som man så uttjatat säger. Började kvällen med att bara vara snygga:


Och hade rätt stora näsor

Vi posade, drack strawberry sparkling och lyssnade på Niggas in Paris. Kände oss lite Niggas in Paris.
Underbara kids. Så här hade det sett ut om vi var ett lebb-par och hade barn. Haha. På denna bild är det ju Idd som står för pappa-rollen, kan jag tycka.
Hahaha. Sen blev Ida a little evil devil på O'learys och poserade och snurrade runt med händerna i vädret för bartendern med de lite internationella orden ''Jag vill att du gör mig en drink som ser ut som jag!''
''Undrar vad det blir..'' Fanny pekar på vad hon vill ha. Oklart vad.

''Tjeeeenare mannen, det blev en orange en! Faen va gött döö''

''Ey, Idd, äre shot elle?''
''Aa, men det är fan shot, du''

Yeeeeeah, men då kör vi ra!

''Julia! Julia! Ta kort på mig när jag dricker vatten då och lägg in på Facebook och tagga brorsan och så skriver du ''Tja mamma och pappa. Dricker vatten på Butlers''. -,-
Så JÄVLA flexibel hon är på fyllan azzzzzåå!!
Och idag vart det kämpigt med danskids som man skulle skicka hem och packning som väntar hemma inför Berlin-resa imorn. Hahaha, gud vad miserabel hon ser ut.

Safe travel, sweets.

/Jull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0