FORTSÄTTNING: Konsten att hålla ordning på sina saker.

Uppdatering på den borttappade plånboken.

Den snälla kvinnan kom tillslut hem till mig. Då stod jag hos min bror: ''Du får 500 kr om du öppnar när hon kommer!'' och han TVEKADE. Vem gör så?
Så när jag stod där och försökte finna tröst och råd hos min bror så plingar det på dörren. Jag blir till is. vill vill vill INTE. Albin börjar mana mig till att gå ned och öppna dörren.

Så jag öppnar dörren och 2,5 minuts ISKALLT kallprat och hittelönen delas ut (Det värsta av allt var att jag körde den ''Är det den hittelön?! Här''). Sen stänger jag dörren och springer upp till Albins rum och dör på hans golv.

''Du är värre än mig på kallprat. 'är det den hitte lön'. Du är fan kass''

Sen ringde jag pojkvännen som bara skrattade i örat på mig.

egoboost low!


/idd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0