Konsten att hålla ordning på sina grejer.

Fick ett sms Idag:
"[...] jag hittade något på väg till jobbet idag som jag tror du kan vara ägare till. [...]"

YES tänkte jag. Min pärm som är borta är upphittad. Så jag skrev till baka "[...]är det en pärm?[...]"
Och fick tillbaka "[...]jag vill inte kalla det pärm"
HEHE... Suck. Bra ordning på grejer och så har ja höööööört.

Så jag ringde denna OERHÖRT snälla kvinnan idag bär ja kom hem från jobbet. Det visade sig vara min plånbok som jag tappat. Lyckat!

Så nu sitter ja här i mitt kök och väntar på att hon ska komma. FETT nervös. Det är ju den hittelön till henne. Vet inte hur jag smidigt ska få in "Tja... Här får du pengar för plånboken... Tack.... Dont let the door hit you on your way out" *smäll*

Sitter och övar och funderar på hur detta möte ska gå... OH så nervigt det är allt sammans.

Be strong. You can do this.

Jag känner mig som Jennifer Aniston i Allong came polly som tappar bort sin mård...eller vad fan det var för djur hon hade.
/ idd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0