Ni trodde att ni skulle klara er undan, ha?

Jull gjorde ett inlägg om saker som är bra att veta om henne och la in snygga bilder på sig själv. Lite så där halv charmiga halv snygga halv coola skrev roliga saker som sig själv. Tänkte göra samma sak fast tvärt om!

Vet inte varför jag vill göra ett inlägg om mig själv med halv bakis, halv torra, hel schletna bilder? Men idag är en sån där dag då självförtroendet är på topp OCH ändå har jag inget ''snygg-dag'' utan jag ser ut såhär:



Kan det vara Lily Allens sköna låt:


ihop med solen som gör att jag faktiskt tar detta steget och lägger in dessa allt annat än vackar bilder på mig själv :)

LETS start the show:


Börja med denna! Lite lätt sådär! En onsdag efter 2 timmar gympa med 6-7 åringar och 8-9 åringar.


på väg till Landvetter/Arlanda (vilket det nu är utav dom som ligger i Göteborg) för att åka till NY med henke!


På resan geneom NYC och Chicago.


jaa...vet inte vad jag ska säga. Henke tar bara bilder när jag sover.


ASSÅÅÅÅÅ HAHAHHAAH! det här finns ju bara inte. Det är ju både tragik och komik i en och samma bild.
Detta måste varit efter jag har vaknat... -.-


Jag kan ENBART försvara denna med att jag måste ha varit sjuk...hoppas jag!


Ibland sitter jag och sjunger och dricker kaffe ur min idd-mugg. eeeh ja.


Inzoomade bilder kan vara fint ibland, men i detta fallet känner man ju bara TY och så tycker man synd som dom som står för nära mig och ser detta... ;)


Den här bilden är tagen efter att henrik as glad vaknar upp ''SOOOOL.ååå jag älskar solen. ta på dig en fin klänning så går vi ut och solar'' innan jag ens har vaknat. Då känner jag mig såhär.


det här är min ''Did you just tell me to get out of my robe'' look. inte OK!



Kan vara så att man blir ärrad för livet efter detta så jag lägger in en bild där jag posar och ler också :)



/Idd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0