Saker som gör mig kluven!

1. Det här med Juliskum...
Jag vet inte. Det känns lite fantasilöst.
Samtidigt som jag älskar godis liksom.


2. Folk som alltid skriver ''Utgång på ingång'' eller lägger in en bild på ett fullproppat vardagsbord med massa sprit och skriver ''Ser lovande ut''.
Men samtidigt hade det inte förvånat mig om jag en dag står där och skriver samma sak.

3. Det här med att jag har börjat lyssna på One Direction. Dom är ju typ 13 år och sjunger om att alla är bra som dom är. JAG VET JU DET, men ändå känns det tryggt och skönt när dom sjunger det liksom.

4. Att jag har fått en såndär tonårs förälskelse i Peeta Mellark ifrån The Hunger games.


Blir så osäker på vem jag är när jag blir så här osäker i vart jag står i sånna här frågor.
VEM ÄR JAG OCH VAD VILL JAG?

/Idd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0