Och det viktiga innehållet..


Ett litet smakprov på hur fin vän man kan ha!

*host host*

Nu blir det jobbigt för Idd. HUR ska hon toppa denna grymma 20årspresent? Speciellt när hon tycker det där med känslor är lite jobbigt. Jag har några förslag:

- Bjud mig på en konsert (en hetsig där vi kan dansa. Så det inte blir så lipigt och jobbigt)
- Bjud mig på en kväll med bio och mat eller nåt (rolig bio och icke romantisk-mat, typ buffé där man kan slaffsa)
- Köp en hund till mig (en ettrig)
- Köp en stor fet plansch till mig med någon jag tycker om
- Gör en stor fet tavla med bilder på saker jag tycker om (stor, fet as in 2 x 2 meter typ)
- Bjud mig på en resa (icke romantisk weekend, utan spontan härlig och galej-ig trip!)

Så. Start planning.
Dessutom skall sägas att jag imorn ska ta med Ida till min skola där vi ska se på 3ornas dansföreställning. Det är också en del i min present. OCH när hon hade 20årsfest fick hon fint vin av mig.

Det skulle sägas.

/Jull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0