känslan...KÄNSLAN!

De lite bättre känslorna:

*Känslan när man kommer hem 01:55 en lördag morgon från jull. En snöig natt i februari. När fötterna är sådär frusna och kinderna rosenröda. Man tar ut linserna och på med den bästa morgonrocken och kryper ned under två täcken och sätter på ett avsnitt vänner. DÅ när fötterna börjar tina upp! DEN KÄNSLAN är fruktansvärt mysig. Då mår man.


Story of my life!

*Känslan av att vara ledig en lördag och ha lördags fika med familjen. MYSIGT!

*Känslan när man luktar deoderant och känner sog fräsch och lyssnar på Talk That Talk - Rihanna feat Jay Z

*Känslan när man hittar nya låtar och Jennifer Hudson med SJUK röst sjunger:


De lite mindre bra känslorna:

* Känslan när klockan är 01:45 och man står utanför sin egna dörr och kommer inte in i huset. Tänker, jag smsar broder min ''Tja. Är du vaken?'' 01:48 ''Kan du öppna? Lite kallt.'' 01:53 och INGET händer. Man knackar lite försiktigt på dörren och förbannar sig över att man inte tog med sig nyckeln. När ingen öppnar och kropstemepraturen är låg och frustartions nivån är hög så plingar jag på dörren... roligt!
SÅ HÄR LIKSOM!

* Känslan när man precis duschat och spiller kaffe på sig och känner ''VÄRT att duscha''

* Känslan när man vaknar kl 10:00 av att det ringer på hem telefonen. Orkar självklart inte svara utan tänker ''någon annan tar det'' men inget händer. Så när personen i andra änden ringt klart alla sina signlar (som känns som en evighet med detta hjärtskärande ljud) så tar det 2 sek så ringer det IGEN. både jag och min bror rusar upp förbannade och svarar. När den stackars kusinen i andra änden frågar ''OJ väckte jag er?'' och man svrara ''neeeeeeeeeeeeeeeeääääe då iiiiiiiingen fara ::):):):):):):)'' så vill man bara dö.

* Känslan när man sen sätter på datorn och internet inte funkar... Livet liksom stannar upp. Både jag och min bror blir sådär oroliga och känner ''Måste vi umgås med varandra nu?'' Kan vi inte chatta med varandra över facebook? Måste vi träffas IRL!!! stämningen som blir då...:o

/Idd

Kommentarer
Postat av: Josss

Älskar blöggen, Men (med stort M)... Hatar (med stort H): alla malliga 'känslan' inlägg på Facebook!! Behövde få ut de. (punkt) puss mina gosibullar

2012-02-04 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0