Verde



ååå jag vet, visst är det harmoniskt? Här ligger jag i ett storarum med en kopp GRÖNT te, utslagna tulpaner, ljus och fint ljus som strömmar in. Bilder bara andas harmoni OCH notera mobilen på bordet för ''i'm so reachable''vilket folk som känner mig vet att jag INTE är.
Fast jag har inte betalat för ett skit på bilden...förutom det GRÖNA tet (hur skriver man te i bestämd form) och mobilen.

Det som jag vill och hoppas ni har noterat är att det är GRÖNT te jag dricker. Green, verde, vert, grün! Varför? Jo för att kompensera för allt kaffe, godis, glass, donken och sånt som jag köper (att jag har socker i mitt te behöver vi ju inte nämna).
Varför...det känns så jävla Cosmopolitan (tidningen) att gå och köpa grönt te. ''10 sätt att minska stressen: 1. Grönt te'' och jag går på det. argh!

fast gott var det.

Vad är det som är så jäkla bra med grönt te...Ska googla!



ahaaa... mhmmm... jasså!

Grönt te!
* Innehåller rikliga mängder nyttiga antioxidanter och en mindre mängd vitaminer och mineraler.

*Bra mot åldrande.

* Kan kanske kanske kaaaaanske förhindra utveckling av cancer.

* Grönt te kan förlänga livet, i alla fall om man är från Japan.
Grattis alla Japaner

* Rensar kroppen på gifter

*Bra för ämnings omsättningen
Grattis alla tjocka...eeh?

aja... det verkar ju som att det är ganska bra iallafall. Så bli inte förvånad om jag vaknar upp imorgon och ser ut såhär:


Då vet ni ju att det är det gröna tet som har gjort verkan.

fast efter som att jag precis drack upp 1,5 liters cola som jag köpte idag kanske gör så att jag vaknar upp såhär:

Men allt måste ju vara bättre än att vakna upp såhär:



Håll tummarna nu över att jag vaknar upp som Julia Roberts eller Gisele Bundchen!

/idd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0