När man liksom inte orkar vara pepp

IBLAND så ser man ut så här:



men för det MESTA så ser man ju ut såhär:



och JUST nu känner jag mig så FRUKTANSVÄRT opepp på livet. Inte det att jag tycker det är tråkigt, ja bara orkar inte vara glad och tycka allt är bra HELA tiden.
Så där så att man bara vill dusch av sig och borsta tänderna.

Så för att slippa att göra hela duschbaletten med att byta kläder, tvätta hår, smörja in sig och sånt så brukar jag sätta på musik och dansa mig glad.
OCH då hittade jag denna:


Jag kände bara: HON KÄNNS SÅ HIMLA LÄTT!
Någonstans så älskar jag Selena Gomez!
Hon gjorde mig iallafall gladare.



Hon känns så jäkla tillfreds med allt. Hon är en sån som inte fattar var ''en dålig dag'' betyder.
Hade hon köpt en såndär ''Bad hair day''-mössa så hade det ju varit ett jävla skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0