Super Bowl-sunday

Natchotallrik, fetaost, godispåse, pepsi och glass på en och samma gång kan bara betyda en sak... uppesittarkväll. Denna gång till någon knastrig streamad TV10 skit. Självklart så pratar jag om Super bowl. När man möter upp pojkvännen på Jätten och han får tårar i ögonen när han berättar om de olika arenorna genom tiderna (eller något.. lyssnade inte hela tiden;)) så måste man liksom bara gå med på att sitta uppe en stund.

När allt gott var uppdukat så bytte vi om till våra stretchy pants så att vi skulle få plats med allt.

00:30 började det hela och 03:00 skulle det vara slut. Jag somnade efter 2 kvartar och halftimeshow.
''MEH inte sova'' säger pojkvännen.
''meeääe..åå...heee.. du är den elakaste jag känner. Jag måste få sova'' säger jag med gråten i halsen... typ.
Sen stensöv jag hela kvällen.



Medan pojkvännen twittrade och uppdaterade sig om Superbowlen så var jag så här taggad!

/idd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0