Ont över-fucking-allt?

Alltså, jag pallar inte dessa veka tala ut-kändisar. OBS! Jag gillar inte ordet ''palla'' ska först sägas, det låter lite stöddigt, men låt mig VARA lite stöddig nu då. För jag orkar bara inte detta. Jag snackar om Anna Book. VARENDA fredags- och söndagsbildaga har den människan prytt sedan hon kom på att hon inte har någon karriär längre, när titlarna ''ABC-Anna Book'' och ''Let's Dance-Anna Book'' försvann. ''Jag hets-bantar'' står det i KLICK! Med sorgsen bild på omslaget. Typ den här:



Sen är det dags för ''Jag känner mig kränkt''-delen när någon, typ Bert Karlsson säkert, sagt att hon är lite tjock. I nästa bilaga får vi läsa om att hon har gråtit sig till sömns massa gånger för att hon känner sig instabil, både när det gäller vikten och hur hon handskas i media. Alltså, folk får väl göra vad de VILL egentligen (Jag och Idd pratade om detta igår, varför vissa folk lägger ut hela sitt liv på Facebook och vad vi SJÄLVA egentligen vill när vi lägger ut bilder och statusar!?) men det jag känner är .. är det inte lite SKÄMMIGT bara!? Vill man inte ha lite INTEGRITET? Jag själv VILL ha integritet och jag tror jag har det på ett sätt, men på ett annat sätt har jag det verkligen INTE. Jag är väldigt stor med orden, som Ida säger, och viker mig inte för att använda fem utropstecken och två smilar när det egentligen räcker med ETT utropstecken. Men vill man inte ha lite integritet, vill man inte spara väldigt MYCKET för sig själv, det är ju då det blir INTRESSANT? Inte en jävel vill ju läsa för mycket om dig, du blir så sjukt tråkig då. Anna Book, vad är det du vill med dina uttalanden!? Du känns lite som Carolina Gynning (inga jämförelser i övrigt), lite så där kameliont-ig som ändrar dig var och varannan dag och vill göra ett nytt statement i tidningen om hur du MÅR, hur du HAR DET, och hur du nu SER på livet. Men ingen orkar väl bry sig om sånt längre?

Det senaste jag läste om Anna Book var den här rubriken, och håll i er nu, ''Jag har inga tårar kvar''. NO SHIT? Hahaha, du har lipat sönder i ALLA år i tidningarna, klart som fan att du inte kan lipa mer nu. Du har ju inget att lipa över ens! Du har haft alla dalar och toppar och nu är du så sjukt tråkig och ointressant, och du känner det själv, du är så beige att du inte orkar gråta längre. Du ids inte gråta, för du har redan ödslat ur dig alla tårar du har i PRESSEN. Jag tycker bara det är skämmigt. Hon är säkert en rar människa. Alltså, trevlig och snäll och sådär. Men någon integritet finns ju inte där, känner jag.



/Jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0