Offentliga Toaletter



När jag går på offentliga toaletter så brukar jag helst inte vilja röra något ALLS! vill inte ens ställa väskan på golvet om jag slipper. Så idag när jag en sväng fick åka till ett utav staden shoppingcenter och verkligen VERKLIGEN behövde kissa så fanns det inget annat att göra än att söka upp de offentliga toaletterna.
Självklart så låg det massa massa MASSA papper på golvet runt om toaltten för att folk inte ORKAR lägga in pappret i papperkorgen.  I handfatet låg det... vad jag tror iallafall.. en snus (OH GOD I HOPE IT WAS A SNUFF).

ALDRIG att jag skulle sätta mig på en toalettsits då. Klamydia, herpes, hepatit A B & C på en och samma gång. Så jag drar ut minst 2 meter toapapper och klär in toalett ringen med. först då kan jag uträtta mina behov på de offentliga toaletterna.


/Idd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0