När Julia har tråkigt #1

Har haft världens ledigaste, slappaste lördag. Det brukar ju bli så vettni. När man är ledig på helgen vill man verkligen leva ut ordet LEDIG på största möjliga sätt. Det vill säga: sova länge, äta en lite onyttigare än vanligt frukost, gå upp till sängen igen och lägga sig och slötitta lite Nyhetsmorgon för att sedan förflytta sig till nästa teknikpryl, datorn. Sitta några timmar, Facebooka, blogga, lyssna på lite musik. Ja, ni vet den.

NU är klockan snart halv fem och det är LÄSKIGT vad jag gjort denna dag. Jag har fan inte vart bättre än Ida som förmodligen haft en lika ''Youtube''-ig dag som jag. Vi brukar använda termen ''sleten youtube-söndag'' när man är sleten och inte orkar göra något annat än att sitta vid datorn och youtubea gamla klipp med kändisar typ. Ni vet lite den.

Men efter ett tag vid datorn kände jag att jag fick fasen ta tag i denna DAG. Det är ju ändå en ljus, snöig och fin lördag. Gick upp och började borsta tänderna runt halv tre. Tror ni inte jag börjar utöva min i hemlighet lite perversa hobby då? Att hårt hårt trycka tandborst-fransarna mot tandköttet så det börjar blö! Hahaha, jag vet. Det är sjukt konstigt kanske. Gillar ''pain'' på något sätt. Tusen nålar. Trycka med nageln mot tandköttet så det börjar blöda. Sådana där saker. Höll på i säkert över fem minuter och borstade och tryckte så att det började blöda på tandköttet. Men efteråt var jag oerhört ren i munnen! Efter all blodutsöndring. Testa! Det ÄR gött!


#SkönHobby

/Jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0