idd's flower story


Idag fick jag en blomma av mina FINA dans(barn)tonåringar! :) jag tog in den med öppna armar och VILKEN eftermiddag vi har haft.
Fick träffa mina föräldrar. ''Har du fått en ananas '' sa pappa!


vi borstade tänderna ihop!


tittade TV!


funderade på vilken musik vi skulle lyssna på!


vi lärde känna varandra över en kopp kaffe!


sen skulle vi gå ut och gå.
Dagens outfit:
Blomman/ananasen
Solisar, keps & skor

Jag
jacka, skor, halsduk


men vi kom aldrig iväg för att Blomman/Ananasen bara pratade i telefon hela tiden! -.-


Jag ba ''asså du får välja, mig eller mobilen!'' :@
och blomman/ananasen ba: ''Talk to the hand cuz the face wont listen, talk to the elbow cuz the hand's on vacation''


men vi ''patched things up'' och skakade hand och blad på det hela.


Sen träffade Blomman/anansen en Basilikakruka i fönstret.
Så då gick vi pardejt.


sen fick blomman/anansen och Basilikan ett barn, och jag kände bara ROLIGT!


stor och lycklig familj!
:)

The End
/Idd


Kommentarer
Postat av: julll

hahahaha fy fan vad tråkigt. ''när ida och henrik har tråkigt'' borde detta inlägg heta haha. true story:D

2012-04-30 @ 13:43:10
Postat av: Ellen ♥

hahaha! Jag håller inte med Julia! Det här inlägget var ju as kul :D hahaha

jag bara läser det om och om igen höhöhö

2012-04-30 @ 17:30:15
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: Joss

Hahahahhaa fetttt kul!!

2012-05-01 @ 01:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0